Stiftelsen Min Stora Dag

Stiftelsen Min Stora Dag är en stiftelse som hjälper svårt sjuka barn att förverkliga sina önskedrömmar. Under 2008 så fick över tusen barn ett välbehövligt avbrott från sin sjukhusvistelse tack vare stiftelsen. Min Stora Dag ger barn något att drömma om när behandlingarna känns som allra svårast. 

Stiftelsen som för övrigt har Prinssessan Madeleine som sin beskyddare, är mycket hedervärd. Därför har jag valt att länka till minstoradag.se för att uppmärksamma det fina arbete som Stiftelsen Min Stora Dag utför.

www.minstoradag.org

Kommentera

