Valkompassen 2010

Sveriges radio och SVT har presenterat en gemensam hemsida inför valet 2010. Hemsidan heter valpejl.se och på den kan man läsa om samtliga riksdagskandidater inför höstens val och man kan dessutom genomföra ett partitest för att se vilket parti och vilken kandidat man håller med mest. Jag gjorde själv testet så här någon månad efter att jag lämnat in svaren och jag kan konstatera att några av de kandidater som jag håller med mest inför höstens val är Charlie Weimers, Sara Skyttedal, Carl-Johan SchillerErik Slottner, Mattias Grängzell, Mattias Svensson och Stefan Svanström!

Läs mina svar och om mig på valpejl.se : Christian Carlsson

Gör valkompassen 2010! Kompassen

2 thoughts on “Valkompassen 2010

  1. Ping: Ta ut kompassriktningen mot Martin Andreasson « Martin Andreasson (FP)

  2. Ping: Tweets that mention Valkompassen 2010 « Christian Carlsson (kd) -- Topsy.com

Kommentera

